Zwroty i wymiana

Każdemu klientowi naszego sklepu internetowego przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia fizycznego otrzymania produktu przez adresata przesyłki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość obowiązuje wszystkich klientów naszego sklepu bez podania konkretnej przyczyny zwracanego przedmiotu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, prosimy o wypełnienie Protokółu Zwrotu Towaru, który stanowi podstawę w realizacji zwrotu oraz dołączenie protokołu do przesyłki wraz ze zwracanym towarem w celu zgłoszenia swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Następnie ustalone zostaną kolejne etapy przebiegu transakcji. Jeśli Protokół Zwrotu Towaru nie zostanie dołączony do przesyłki, zwrot nie będzie mógł zostać przyjęty.

Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość jest możliwe jeśli spełnione zostaną następujące warunki:

  • Produkt nie nosi śladów użytkowania
  • Produkt nie został uszkodzony

Adres, na który należy odesłać  zwrot:

HQGSM.pl

Bytomska 28

42-606 Tarnowskie Góry

UWAGA!

Koszty zapakowania oraz odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący, istnieje również  możliwość dostarczenia produktów do Sklepu osobiście.

Zwracany produkt przez konsumenta powinien być zapakowany oraz odesłany w taki sposób, aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu. Stanowi to bowiem gwarancję pomyślnie zakończonej transakcji między naszą firmą a klientem.

Po przyjęciu oświadczenia ze strony klienta o odstąpieniu od umowy, nasz sklep zobowiązuje się do uregulowania płatności tj. zwrotu pieniędzy za zakupione towary w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez sklep zwrotu produktu. 

Zwrotowi ze strony naszego sklepu podlega cała kwota, jaką klient uiścił za zamawiany produkt, natomiast w przypadku, kiedy Klient wybrał inny sposób dostawy niż najtańszy, sklep nie ma obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów poniesionych przez Konsumenta (Przykład: Jeśli Klient zamiast najtańszej formy wysyłki wybrał dostawę kurierem, która jest w cenniku droższa, Sprzedawca nie zwraca kosztów różnicy pomiędzy przesyłkami).

Sklep HQGSM.pl nie przyjmuje zwrotów produktów wysyłanych za pobraniem.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów, prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta:

E-Mail: [email protected]

Tel: 32-797-01-65

Godziny pracy: 
Pon-pt: 10-18, Sob: 10-14

 

 

Formularz zwrotu towaru

Formularz można pobrać z tego miejsca lub wygenerować go poniżej:

em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg