Reklamacje

Reklamacje

Wszystkie produktu znajdujące się w sklepie HQGSM.pl są nowe oraz objęte są gwarancją producenta lub gwarancją sklepu HQGSM.pl.

W momencie, gdy dany produkt okaże się wadliwy z przyczyn fabrycznych lub niezależnych od długości lub sposobu użytkowania, prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta drogą e-mailową lub telefoniczną:

Mail: reklamacje@hqgsm.pl

Tel: 32-797-01-65 

Godziny pracy: 
Pon-pt: 10-18, Sob: 10-14

Adres do dostarczenia reklamowanego produktu:

HQGSM.pl

Bytomska 28

42-606 Tarnowskie Góry

 

Należy pamiętać, aby sprawdzić czy reklamowany produkt objęty jest jeszcze gwarancją oraz czy posiadają Państwo dowód zakupu lub indywidualny numer transakcji.

W celu ułatwienia procesu reklamacji mogą Państwo także wypełnić formularz reklamacyjny

Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem strony internetowej. Klient, będący konsumentem, może złożyć wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem Inspekcji Handlowej.

em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg
em_brand_01.jpg